مدرسه ی جادوگری بوباتون
 
jomjome
 
 

 یه سلام ویژه میکنم به تمام هری پاتریست ها یا دوست داران این رمان پرفروش.بیشتر شما هری پاترو با فیلمش میشناسین و خیلیاتون دوس داشتین و دارین که توی هری پاتر یه جوری شرکت کنید.خواهر زاده ی من یه چوب از درخت کنده وروزا خودشو هری پاتر جا میزنه و بازی میکنه برا همین من تصمیم گرفتم مدرسه ی جادوگری در فضای مجازی درس کنم که افراد میتونن در اون درس بخونن و یا حتی تدریس کنن شرایط دقیق ثبت نام در آدرس زیر هستش از دوست داران هری پاتر خواهش میکنم این مطلب رو share کنن تا بقیه هم بتونن استفاده کنن

لینک این وبلاگ توی پیوند هاست



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 6 تير 1398برچسب:, :: 1:14 قبل از ظهر :: توسط : ali

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان jomjome و آدرس jomjome.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 44
بازدید کل : 6748
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1